måndag, februari 04, 2008

Bytes: T-shirt från Koldioxidens vänner

Jag är en av få lyckliga som lyckats få tag på en t-shirt från SLU:s kampanj "Koldioxidens vänner". Det är endast de 300 första som får en t-shirt och enligt Dagens Media har de redan tagit slut, även om anmälningssidan ligger kvar uppe.

Bytes: En Large mot en XL
Tyvärr finns det ingen möjlighet att ange vilken storlek man vill ha när man anmäler sig, så jag fick bara en Large t-shirt och den är lite för liten för mig. Råkar du ha fått en XL och vill byta mot min Large, skicka ett e-post eller kommentera på detta inlägg.

Här är en bild på den snygga t-shirten: Isbjörnarna mår bra!


Med på bilden är även den medföljande nyckelringen.

Läs också vad som skrivs om kampanjen på Knuff. Den har blivit ganska sågad, kan jag säga...

Ps. Jag har inget emot om du kanske har provat tröjan. Min är dock oanvänd och fortfarande inplastad. Vilket i sig är kul, då plast knappast är vidare bra förpackningsmaterial, om man tänker på miljön...

Inga kommentarer: