lördag, december 13, 2008

Magnus Bentér avslutar storstilat i Uppsala

Magnus Betnér avslutade sin höstturné i Uppsala i veckan och jag var på plats och njöt i fulla drag.

Magnus var vass, ironisk, rolig, fjantig, djup och hela tiden tänkvärd. Ska man uppskatta ett uppträdande av Magnus Betnér så kräver det att man är allmänbildad och tänker efter när han snackar.

Läs recensionen i Uppsala Nya Tidning: Underhållande Betnér

Läs också vad Magnus själv skriver på sin blogg: Färdigturnérat

Det var nästan fullsatt i konserhuset, en av de andra som var där var Aleya, hon tycker också att han var lysande.

Amatörmässigt av Ticnet
En annan sak man också kunde skratta gott åt var att TicNet inte ens lyckats kvailtetssäkra så att besökarna får rätt namn på sina biljetter! Det tycker jag man kan kräva når man betalar dyrt för en föreställning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Han är väldigt bra Betnér, såg hans show förra året också men denna var mycket bättre.

Markus "LAKE" Berglund sa...

Jag har tyvärr inget att jämföra med Aleya, första gången jag såg honom live. Men om jag har chansen så blir det garanterat fler gånger i framtiden.