onsdag, juli 22, 2009

Lars Vegas Trio firar 20 år på Mosebacke


Jag och min flickvän såg Lars Vegas Trio på Mosebacke i Stockholm idag. De är ett riktigt härligt liveband, även om jag, som fan, gillar deras skivor också.

När Lars Vegas under föreställningen såg att fler personer fotade och filmade höjde han dock sin myndiga stämma:
"Jag vill att ni som tar bilder och filmar och ska ha en sak klart för er. Jag vill inte veta av att ni sitter hemma och tjuvhåller på filmerna. Ut med skiten på Yutube bara. Annars..."
Jag gör som Vegas säger - så här är min film:




Här kan du också se deras framträdande under Allsång på Skansen.

Bandets hemsida hittar du här.

Det är härligt med bra live-band, och det är bara att inse att konserter är framtiden. (Som vissa redan fattat.) Kort sagt, Lars Vegas Trio har, med sina 20 års erfarenhet i ryggen en lysande framtid!

Grattis till de 20 åren och hoppas det blir många fler födelsedagar!

Inga kommentarer: