fredag, oktober 15, 2010

Marknadsföring på nätet, med Baltic Fem

Igår eftermiddag föreläste jag om "Marknadsföring på nätet" för en grupp företagare som engagerat sig inom projektet Quadruple Helix Central Baltic, som handlar om att utbyta erfarenheter och utveckla företagandet runt Östersjön. Samordnare i projektet är Margareta Spång, som verkar ha ett finger med i nästan alla större projekt i Norrtälje-trakten. :-)

Här är bilderna jag använde under föreläsningen, där kan man hitta nästan alla länkar jag nämnde och hänvisade till:



(Eller "använde" var kanske inte helt rätt ord, eftersom tekniken strulade, så berättade jag mer än visade bilder.)

Materialet till föreläsningen var i princip densamma som när jag i januari i år föreläste för Freja, föreningen med kvinnliga företagare i Norrtälje, men eftersom gruppen denna gången var mycket mindre så blev det en hel del mer diskussioner. Bra och intressanta diskussioner ska tilläggas.

Inga kommentarer: