tisdag, december 01, 2015

En blogg med lagom ambitioner - #Blogg24


Uppdateringstakten på den här bloggen är inte vad den var förr. Delvis eftersom Facebook och andra medier tagit över en spridandet av intressanta länkar och möjligheten till debatt, och delvis av andra orsaker.

Men jag har inga planer på att låta bloggen falla i glömska (eller bli en ren resedagbok). Därför har jag tidigare sneglat på projektet Blogg100, men jag har känt varje år att det projektet är lite för stort för mig med drygt 3 månaders engagemangshorisont. Så när Sophia tipsade om #Blogg24 så kände jag att det var helt rätt. Även om det kommer just nu, vid en tidpunkt på året då man har som mest att göra. Speciellt gäller detta på jobbet i år, då vi utöver allt det vanliga också ska öppna ett nytt bankkontor.

Är du också intresserad av att delta i #Blogg24 så kan du också anmäla dig till Facebookgruppen. Det är frivilligt men gör man det i grupp så kan man eventuellt få lite pepp och goda råd ifall (eller kanske snarare när) inspirationen tryter...

#Blogg24 på Facebook 

Lite riktlinjer för #Blogg24, för den som känner sig behöva den styrningen

Lycka till!

Inga kommentarer: